Ice in my vains, blood in my eyes

Bra måndag! Vaknade upp hos Mandy tillsammans med henne och Sojjbojj. Körde till Camilla och hämtade min cykel som stått på hennes gård sedan i onsdagskväll. Chittchattade lite med henne och körde sedan vidare hem till Sonja för sushi. Sushifrossa som heter duga and we love it!! Efter lite matkoma sa jag hejdå och körde hem. Tog tag i 3dagars disken, renbäddade sängen och tvättade 2 maskiner tvätt. Bra Sally. Hämtade lillebror på dagis och var ute med honom en stund på gården innan han mötte Jonas och ville hem och leka med honom. Under tiden passade jag och mamma på att köra och köpa gyros ifrån Marathon och den smakade lika utsökt som alltid. Bästa matdagen på länge kan jag ju säga.
Blev en liten kvällspromenad med Mandy innan jag körde till mitt älskade Zumbapass på malmö dansakademi för bästa Bella. Har inte tränat på en vecka nu och tro det eller ej, men bara dessa dagarna har satt sina spår. Okej, ganska mycket är det all alkoholens fel får jag väl medge, men man är ju ung. Leker jag inte nu kommer jag leka när jag är 30 - 40. Vilket är bäst?! Jag anser att det är bäst att leka nu, ser bättre ut med en galen 20åring än en galen 40 åring!! Moahaha.

Nu är jag faktiskt trött och tänkte gå och nanna.

Puss





Sushifrossa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0