You got a fast car, fast enough so we can fly away

oh det kliar i hela min kropp. antar att jag har fredag i blodet idag... Jobb 9.25 - 20.15 imorgon så jag får bara finna mig i att ta det lugnt. Hade velat ut och jogga en runda, synd att jag inte får med mig någon ut. Är ju mörkrädd så vågar inte själv. haha.

2 oktober blir det maskeradfest, jag vet verkligen inte vad jag ska klä ut mig till. Jag brukar vara full av idéer men denna gången är jag helt tom. Pernilla kom med ett förslag, så kommer jag inte på något bättre får det bli det. Jag vet inte ens vad hon heter men det är någon figur från alice in wonderland. Fast jag ska då klädmässigt vara en lite modernare version av henne.


Någon som har en kulting att låna ut? ;) Hund går också bra!

Förhoppningsvis ska vi även se Lady Gaga i november, 19:e om jag inte minns fel. Dresscode är ju då såklart - Gaga så hittade ett plagg på bikboks hemsida. Bikbok är ganska små i strl men jag hoppas kunna ha den iaf.
 


Det verkar kunna bli en bra höst trots allt....



Ikväll är det jag och Pritchard;




You got a fast car
I want a ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere

Any place is better
Starting from zero
we´ve got nothing to lose
Maybe we´ll make something
But me myself I got nothing to prove



Kommentarer
Postat av: ann

Spelar egentligen ingen roll vad du klär ut dig till för allt klär en skönhet ;-))). Rolle och jag har tillsammans bestämt att vi vill ha bilderna med Sally vid porten, Sally i profil, och Sally vid cyklarna. Gärna då i a4 format. Och naturligtvis så betalar vi vad det kostar. BTW så ha en trevlig jobbehelg. Jag är jättesugen på sushi. Skall vi slå till nån gång nästa vecka.

2010-09-18 @ 10:33:12
Postat av: sally

jag ska gå in och läsa detta imorgon när jag är nykter, tror jag vet vilka alla är :) Jag vill äta sushi imorgon ANN! Ska jag ringa när jag slutat jobba? Jag slutar 18.40. Sushi återställer slatbalansen sådär på bakkfyllan har jag hört, hahahah eller så äter vi det innan jobb, om jag hinner. jag måste rösta också. Tack för du skriver så snälla kommentarer till mig.

2010-09-19 @ 06:00:29
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: ann

Jag äter gärna sushi idag Sally. Blir kanske bättre efter jobb.

2010-09-19 @ 07:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0