What do you want from me?

Tänka sig, en söndag som man inte sover bort för att man är bakfull eller som inte försvinner för att man ska iväg och jobba eller något annat. Det var verkligen längesedan jag hade en sådan söndag, men idag har jag haft det! Vaknade faktiskt redan vid 8 tiden imorse. Efter en stund fick jag fint frukostbesök och större delen av morgonen och förmiddagen gick fort eftersom det var mycket catch up, men ändå inte.
Efteråt drog jag fram dammsugaren och hann ta ett varv med den innan det blev fika med mamma, rachel, alicia och Gustav.
Körde en runda och fick inhandlat massa nödvändiga saker, däribland ett par skit snygga leggings som endast idag såldes för halva priset - w o n d e r f u l tyckte jag eftersom mina ögon fastnat på dessa måånga gånger.
Nu var det dags för Nattie att komma på besök så det blev även idag middag hos mamma. Tack än en gång mammi. Hade en trevlig kväll och åkte sedan ut till Glostorp för att fixa filtret till fiskarna, vilket faktiskt inte var det lättaste när man inte gjort det förr. Men, ingen skada skedd (ännu - fiskarna kanske dör inatt) och jag fortsatte min tur mot Slottstaden. Påminn mig att jag ska sälja min bil den dagen jag flyttar dit. Helt omöjligt att hitta parkering där! Tror jag körde runt i 15 - 20 minuter efter någonstans att parkera. Men, söndagen fick avslutas med nice häng med tjejerna och även inköp av tågbiljetter som ska ta oss till och från stockholm andra helgen i november.

Bedtime

Jävlar vad fin du är


Kommentarer
Postat av: Cindy

Myspys! Ibland behover man sadana dagar!! Kram <3

2010-09-28 @ 09:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0