Freitag

Idag tar jag det lugnt. Sojj är här och har lagat mat och käkat chips och nu har även annette och johan anslutit sig :) Mysig kväll. Något sugen på utgång men ska upp tidigt imorgon. Ska först fotografera med Gisela. Det var LÄNGE sedan den sidan av mig kom fram. Men det ska bli kul :) Hoppas det blir bra bilder med :)
Sedan ska jag jobba extra några timmar imorgon, caaash - yes please!
På kvällen blir det parthey. Zandra ska fira sina 25 år och vet även att det är fest i slottsstaden hos en viss Månsson :) Så det kan nog bli en bra kväll!

Jag saknar min lillebror Gustav Hemby jääätte mycket! Men på söndag ska vi gå på bio och mysa <3

You said it was love
I said I'd like you to be mine

I couldn't act like you, but I can love like you do
Between us there is something, I can't explain it to you


Kommentarer
Postat av: Cindy

Mysigt! Bara du och Gustav?

2010-09-11 @ 09:10:34
Postat av: sally

ja, jag och lillebror :)

2010-09-11 @ 20:53:42
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0