Skub til Taget

Umgicks med min mysiga lillebror idag. Var på bio och såg Toy Story 3 :) Han skänker så mycket glädje. Han är något av det bästa som finns!
Åt sushi med Sonkis som var sunkis idag efter en hård festnatt. Tihi :) <3
Kvällen spenderades ute i glostorp hos carina och bertil med mormor och morfar. Blev middag och mys och hejdå eftersom Carina och Bertil åker ner till Cindy i Australien imorgon. Så nice för dom!
Nu hänger jag med min vän Sonja Brziak. Fan vad jag kommer sakna henne den dagen hon åker till Norge. Jag kommer ju fan vara helt själv. Jag borde åka med.. Jag borde åka meeeed.

Jag vill inte komma ner i en svacka igen. INTE!
Folk är så egoistiska av sig. Bara så ni vet, jag räknar inte med någon längre, kille som tjej, barndomsvän som bekant. Inte tills ni visat motsatsen iaf. Ibland undrar jag, när det väl gäller, vem fan vänder man sig till då? Ord betyder inte så mycket.



En bild Gisela tog av mig igår morse :)


Kommentarer
Postat av: Cindy

Ohh vad fin bild :) <3

2010-09-13 @ 13:25:20
Postat av: sally

Tack Cindy :) <3 Hon är duktig Gisela

2010-09-13 @ 22:20:18
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Monja

Arbetskamrat då...?! =)))

2010-09-14 @ 17:45:04
Postat av: sally

aawe du är för go Monja! :)

2010-09-14 @ 23:13:37
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0