schooloong

Ännu en helg har passerat. Jag hinner inte med i tiden. På gott och ont.

I fredags begravde vi mormors bror. Ett sista farväl av en stark man som må vila i frid. Du är respekterad och hedrad i mångas ögon.

Firade Emelies 20 års dag på kvällen. Blev en helt galen kväll med mycket fylle i goda vänners sällskap. Tack för en skit bra kväll/natt!
Som tur var hade jag tagit mig sovmorgon på lördagen så började inte jobba förrens kl 13. Det är alltså en jobbhelg som är avklarad. Käkade pizza på vespa efter jobb sen cyklade jag in om hemmakväll på vägen hem och köpte en stor godispåse och hyrde en film. Jag hann inte äta speciellt mycket godis och slocknade på soffan efter ca 5 minuter av filmen. Jag var trött :)
Idag har jag handlat lite smink, jobbat och sen myst med massa gotte i Glostorp.
Jag märker hur dåliga meningar jag formulerar och hur säkert tråkigt detta är och läsa, men det var en snabb sammanfattning.
Laddar upp lite bilder sen ska jag sooovvaaaa!

Tack mina vänner för att ni finns <3 Extra tack till Sonja som mer eller mindre har fått mig att börja leva igen!
















Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit i meningsuppbyggnaden. Huvudsaken är att vi kan läsa att du är nöjd med din helg och att du haft roligt sen är allt annat oviktigt. Kram till dig Sally

2010-09-06 @ 06:57:51
Postat av: sonkan

Underbaraste sallisen, tack för att du finns, denna sommaren hade inte varit detsamma utan dig heller <3

2010-09-06 @ 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0