I can´t get you of my mind

Dag 3 i ledighet, eller ledig och ledig, det finns ju alltid något som behövs eller måste göras. Men 3e dagen jag är fri från jobbet. Känns både skönt och småångestfyllt. Pengarna måste ju rulla in liksom.

Igår sov jag ut innan jag begav mig mot läkaren. Betalade alla räkningar innan jag gick och hämtade världens bästa lillebror på dagis. Vi körde till toys r us mest för att jag skulle leta efter något att ha på mig på lördag när det är maskerad time, men även för att det är kul för lillen :) Jag hittade ingenting men han hittade massor. Han blev ganska sur på mig för att han inte fick köpa med sig något hem. Åkte iväg och bytade mina tights som jag köpte dagen innan som var förstora. Sen åkte vi hem till Ann som hade lovat oss middag. Jag har blivit lite bortskämd och blivit bjuden på middag 3 dagar i rad :) Men det tackar jag för. Det är så himla tråkigt att laga mat till sig själv. Det var iaf superdupergod middag hon bjöd på och jag önskade att det fanns ett tuggumi i den smaken för jag var så mätt att jag inte kunde äta mer, men jag ville inte sluta för att det var så gott! Hahaha! Därför var jag tvungen att röra lite på mig så åkte till friskis för att litet träningspass så att man kunde sova gott sedan :)

Nu ska jag gå hem till mormor och morfar och fika frukost :)

Önskar alla mina läsare en bra höstdag!


Bild från båten i fredags;
Nina, Cathe, Sue, Tilde, Jag och Madde?


Kommentarer
Postat av: Cindy

Ibland är det skönt att bli lite bortskämd med mat och annat :)

Vilken fin bild på er! Roligt att se Tilde igen? Har hon tatuerat sig borta i USA?

Kramar

2010-09-30 @ 12:01:39
Postat av: sally

hihi ja hon har gjort lite såna där små saker :) Det är underbart att ha henne hemma igen!

2010-09-30 @ 19:29:34
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0