do that conga!

Blubb blubb. Igår var det jobb hela dagen och sedan blev det lite fest med tilde och tjejerna. Drog till båten (Prins bernhard) som jag tidigare haft så mycket emot, men det var faktiskt trevligt där. Bra musik :)
Idag har jag jobbat hela dagen, 9 - 18. Har gått bra och har gått fort. :) Nu känner jag mig ganska trött och är hemma hos mammi som bjudit på fläskfilé och potatisgratäng till middag, och kalastårta och kaffe till efterrätt :) Tack mammi!
Tror inte att det blir mycket aktivitet för min del ikväll..




Kommentarer
Postat av: annette

sov gott

2010-09-25 @ 20:57:16
Postat av: ann

Jobb och sen kvalitetstid med mamsen och brorsan och innan dess umgänge med tjejerna. Låter som du har ett bra liv, Sally ;-)))

2010-09-26 @ 09:12:17
Postat av: sally

hihi :) man borde fan inte klaga alltså..

2010-09-26 @ 10:42:33
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0