Baby, we can do it

Oj, min besökslogg skjöt i höjden idag, sådär utan vidare. Men det är kul! Hoppas ni stannar!

Dagens stora nyhet; Jag är nominerad till en av Sveriges bästa kassörskor! Tihi. Fick ett brev från Hemmets journal idag på jobb, och även en liten pin som jag ska bära på jobbet - Nominerad till Sveriges bästa kassörska. Glad blev jag. Hjälp mig nu att vinna detta. Rösta på mig i hemmets journal nr 44! Tack tack tack puss puss puss!

För övrigt har dagen bjudit på dans på malmö dansakademi och kvällsmys och mat hos Ann :)

Måste bara berätta en störig sak, idag fick vi hem ännu en faktura på självrisken på 1000 :- TILL, för att helt plötsligt kom dom på att föraren (jag då) var under 24 när jag backade in i bilen för ett år sedan. Kan någon förklara för mig varför i hela fridens namn jag går och betalar 573 kr i helförsäkring I MÅNADEN när den försäkringen ändå inte täcker någonting?!

Från ett problem till ett annat, Är det bara min facebook som inte fungerar ikväll?




Kommentarer
Postat av: Moa

Wihoo du är het i hemköps kläder Sally :) Saknar dig massor. Hoppas vi ses till nyår i malmö.

2010-09-24 @ 10:07:24
Postat av: Rachel Seow

Grattis! Jag hoppas du vinner!

2010-09-24 @ 18:51:37
Postat av: sally

Tack Rach :)



hahaha vad menar du att jag ska stanna i hemköpskläderna hela livet moa? Jag menar så jag håller mig het ;) Saknar dig med sunshine. Kanske åker med bex i höst och hälsar på er :) love love love

2010-09-24 @ 19:24:51
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Cindy

Klart du kommer vinna!! Vi ska hjalpa dig:) Finns ju en anledning att du har blivit nominerad! Puss <3

2010-09-28 @ 09:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0