When ya gonna put me down

2 timmars dans blev bara 1 timmes dans eftersom läraren på klass nr 2 var sjuk :( Krya på dig Bells, jag som skulle köpa mina snygga leopardmönstrade salsa skor idag!
Förra gången fick vi i uppgift till nästa gång att ha vars ett par salsaskor. Si si.. Där fanns röda, svarta, silvriga och svartglittriga... Vilka vill du ha? Hmm inte helt lätt eftersom jag alltid har svårt för att bestämma mig. Det lutade åt de röda tills hon plötsligt utbrister: " - Jag har förresten ETT PAR leopardmönstrade, hihi men jag har bara ett par så dom säljer jag inte." Hahaha SAY WHAT!!! Man kan inte säga till mig att man har ett par leopardmönstrade och sen inte sälja dom! Haha då skulle man inte sagt något från början. Jag tror hon såg det i min blick och jag fick testa dom - perfect. " - Okej då, bara för att det är du Sally..."  Nu får vi bara hoppas att hon inte ångrar sig tills på tisdag... ;)

Efter jobb idag åkte jag hem till Bertil och käkade supergod kyckling och supergod sås :) YUM!

Om ett tag ska jag pallra mig ner mot familjen Möller, - Robinson ikväll ;)


Jag gillar hur du tolkar musik




Goa tider det här... RIP halsbandet.... 

Kommentarer
Postat av: jessica

mjaaau, likte the picture=)

2010-10-29 @ 21:06:49
Postat av: jessica

mjaaau, likte the picture=)

2010-10-29 @ 21:07:07
Postat av: Cindy

Beautiful Lady <3

2010-10-31 @ 03:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0