chica-boom!

Idag kom jag på att för precis ett år sedan så flyttade jag hemifrån och flyttade in i min lägenhet. Det är ändå en stor grej i livet, att flytta till sin första lägenhet liksom.
Så grattis till oss I guess, vi får se hur länge vi varar ;)

Idag fikade jag och Carro frukost hos mamma. Vi kom till att prata om rökning och så sa jag " alltså dom gånger jag röker är jag JÄVLIGT packad!" Då berättade mamma om en gång när hon höll på att sluta röka. Jag var iväg i stallet och hon passade på att ta sig ett smygbloss ute på balkongen. Just när hon står där och njuter så kommer jag cyklandes och tittar upp på balkongen. Hon släckte ciggen snabbt som fan, sen in och slängde sig på soffan och låtsades som ingenting. Bara det att när jag ränner in genom dörren skriker jag " JAG SÅG DIG NOOOG!!!" hahahaha mammas kommentar såhär i efterhand, "ofta ens 10 åriga dotter får läxa upp en angående rökning".

Som sagt så har jag hittat massa roliga gamla bilder på bilddagboken som jag säkert kommer plåga er med framöver, här är en som passar just till rökning. Idas kommentar på denna bilden är "Om Sally röker kan det inte vara annat än goda tider!"




"- Det är dumt att inte vara smart.
 - Nej du, det är smart att inte vara dum."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0