I can be your freak

Idag kallar jag det lyx. Iaf medel-lyx.

Hämtade Ann efter jobb och åkte och käka sushi, kan aldrig få nog av sushi. Därefter åkte vi till ikea och lämnade tillbaks 2 par gardiner eftersom vi köpt 4 par innan och jag var bara i behov utav 2. När vi satt där och väntade på att det skulle bli vår tur blev vi plötsligt väldigt fikasugna, så när vi fick gjort vad vi skulle styrde vi bilen mot ecpressohouse för vars en chailatte och en chokladkaka! För det var vi värda. Haha. 

Droppade Ann hemma och min lilla Skoda rullade vidare till MDA - pussycat dolls och salsa. Dollen gick bra, vi började på ny koreo idag och den var cool. Snabb, men vi lär oss. 
Salsan kunde väl gått bättre om jag säger så. Bells satte mig i gruppen med 2 snurrar istället för 1, bara det att jag är inte alls duktig på att snurra. Men träning ger färdighet och snart kommer jag kunna snurra 2 varv. Iaf ska jag kunna det till terminen är slut. Okej? 

Som avslut på vardagslyxen blev det kvällsmys till Robinsons hos Fam. Möller med lite gott tilltugg.




Lyxade till det redan kl. 7 imorse med rött läppstift. Cool.

Kommentarer
Postat av: Cindy

Fin du är i läppstiftet! Hoppas det går bra på jobb idag! Puss <3

2010-10-16 @ 15:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0