Dub i dub i dub i dubdubdub

Lite snabb sammanfattning för helgen;

I fredags åkte jag hem till Pilla efter jobb där vi alla 3 tjejer (jag, Tilda och Pilla) gjorde oss redo för fest som fan. Vino, sminko och sedan festo hos Maccan. Välkomst shot = 80 % rom. Behöver jag säga mer? Askalas kväll som bar av till Etagé. Crazy.

Lördagen bjöd på fint väder och sushi för mig och Pilla. Sedan var det bara att ladda för kvällen som skulle bjuda på mer fest. Höll mig till vinet men blev ändå too much to handle ;) 

Nåja. Söndag förmiddagen spenderade jag med Mandy och Carro, tacka vet jag bakismys! Mötte upp Ann på ikea på eftermiddagen och fick köpt nya gardiner och en sängbyrå. Tog mig sedan ut i Glostorp för tacoskäk med mormor,mamma,lillebror och morfar. Jag och morfar var ute med Gustav och plockade "stakanjer" som han säger. (kastanjer) tihi sötnöt. Kvällen bjöd på cola och "How I met your mother" med Tilda och Pilla. :)

Så då kanske ni förstår ironin i förra inlägget? ;)

Massa nya pics uppe på face, men kan bjuda er på några här också.

Puss













------------------------------------------------












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0