Tell me why

Jag tror jag är lite kär i Jay!

Lång arbetsdag idag, började inte helt bra men blev väl bättre och bättre... Det är sjukt kul att lyssna på folks kommentarer. Vissa dummare än andra. Om du går in i en livsmedels butik och ska handla en sallad, säger du då "Jag ska ha en sallad att ta med?!" Det är väl ganska uppenbart att du ska ta den med dig, det är ingen restaurang du är i. Är för trött för att komma på fler exempel nu men ibland står jag och fnissar för mig själv. 

Kvällen har bjudit på räkmackor och idol hemma hos familjen Möller. Gutt!
Ikväll var helt klart Jay och Linnea bäst.

/ Mustang Sally





Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha den var rolig! Man får höra väldigt mycket saker när man jobbar i affär. Även sorgliga saker. Ibland undrar man om folk inte har någon att prata med hemma. Hade en stamkund innan i 40 års åldern som alltid berättade om hur hemsk hennes ex-man var och att han hade varit otrogen osv... Stackare, men det är inte roligt att höra på det varje gång hon kommer och handlar ;)

Saknar dig vännen :) Idag är det 46 dagar tills jag kommer hem! Love you <3

2010-10-31 @ 03:48:13
Postat av: sally

nedräkningen har börjat :D



hahaha ja man är mer än bara säljare. Man är nog pyskolog och doktor också.Och kock, och ALLVETARE. vi har hon "psyko kvinnan" som går runt genom hela stan och prata med sig själv, och andra. hahaha. Hon är inne i butiken varje dag mellan 2 o 5 gånger. hon avslutar alltid med att säga " Ha de bra nu!" Haha ja man får liksom lite koll på folks liv.

2010-10-31 @ 09:21:25
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0