Tack hej, fuck dej

Ingen kanelbulle på kanelbullens dag men lika glad för det är jag men gladast är nog samvetet.

Yvonne, det är så underbart att jobba med dig! (när du är på gott humör ;) <3

YES!!! Det har löst sig så att jag visst kan följa med på julfesten med jobbet i december. Som vanligt ligger den en ojämn vecka = min jobbehelg = jag har tid till 20.15. Men även denna gången har jag haft turen på min sida (fast det såg jävligt mörkt ut ett tag) men min älskade Reny ska jobba min tid. Så, Let´s go!! It´s gonna be AWSOME!

Nu till det ni alla säkert har väntat på, lite maskeradbilder;


Jag som 70-tals disco diva och Pernilla som Superwoman!





Superwoman, Fantomen och Spiderwoman


Joker


Arla mjölkpaket. Hahahaha lätt bästa! Speciellt när minst 4 av deltagarna
på festen jobbar på Skånemejerier


Tjuvar och polis


Teletubbies


Så, här var lite olika, nu säger jag godnatt typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0