Stand by me

Jag förstår verkligen inte var denna tröttheten kommer ifrån? Varje dag känner jag av den. Alla säger att det är "denna årstiden" men var det så i somras också? och i våras? Jag kollade mina blodvärden och dom var tydligen bra så ingen brist.
Idag tänkte jag iaf ta mig till friskis men, hela kroppen protesterar. Jag vill sova och slappa. Har haft en lugn förmiddag framför tvn. Ska göra vid lite här hemma sen ge mig ut på en liten promenad innan jobb. Det är ju trots allt väldigt fint höstväder :)

Igår putsade jag mina fönster och en sak kan jag säga - jag borde inte satsa på att bli fönsterputsare. Haha! Nya gardiner ska upp men persiennen har vikt sig helt konstig nu?! :(
Umgick också med fina Tilde som joinat the readhead gang :) Jag vill bli meeer röd!
Var hos emelie en snabbis och fick klippt mitt slitna hår. Det behöver all vård det kan få.
Följde med Anna på nån frisör workshop då vi skulle få exprimentera med färg, men anna hade fått fel info så det var någon biolange workshop. Så jag tog mig vidare till Malmö Dansakademi för lite modern jazz och disco fever. Underbara människor där finns.

Skyll inte dina problem på mig. I det stora hela är det du som gjort fel. Det var länge sedan jag slutade bry mig om vad du har gjort och inte gjort.




Peace up , A- town

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0