Really too late to call

Dumma huvudvärk som har varit på besök hos mig idag. I ca 8 h har den gjort mig påmind om att jag faktiskt har en skalle. Varför den där värken ville jävlas med mig har jag fortfarande inte fått koll på, jag har sällan huvudvärk. Inte ens när jag är bakfull. Men idag. :( inte lite ont gjorde den heller. Jag var till och med tvungen att kurera mig i soffan med ipren ikväll istället för att bege mig till mina lovely danslektioner. Dessutom hörde jag hur godiset som jag köpte i söndags och som stod kvar i skafferiet (som jag alltså inte alls kastade) ropade på mig och ville bli uppätet.
Alltså, fett dåligt :(

Nu mår jag bättre, tänk vad godis och ipren kan göra :)

Hälsade på världens bästa Bertil på sjukhuset idag. Hoppas du snart blir kry och får komma hem <3



Du är inte den jag trodde du var...





Kommentarer
Postat av: Emilamalie

i love this page keep it up.

2011-08-26 @ 16:58:36
URL: http://emilamalie.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0