Push Push baby

Hahahaha alltså jag tror att jag hade haft skit kul om jag hade varit med i kungarna av tylösand! Jag tror jag är lika mycket fjortis när jag dricker som många av dom är. Haha kan ni se mig och Sonja där?
Jag hade varit het på James och så hade jag nog bråkat med Ranch titt som tätt. Han verkar vara pain in the ass.

Det roliga är att mångas kommentarer är typ " shiit hur håller dom på", men grejjen är, att det är faktiskt så det går till...

Eller?

Det finns en timme i veckan då jag är bänkad framför tvn. Stor anledning är förvisso att denna tiden passar just mitt personliga shema vad gäller allt, men denna tiden är onsdagar kl. 22. Bara så ni vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0