OooO

Onsdagen den 20 oktober kändes bekant och som en bra dag redan när jag vaknade. Jag har fortfarande inte kunnat sätta fingert på varför, men jag ska strax gå och lägga mig, nöjd iaf.

Bertil skulle nog få komma hem från hospitalet ikväll.
Tog mig till friskis för lite träning innan jobb.
Skönt att jag inte kännt mig lika trött idag som de senaste veckorna.

Vissa saker börjar bli lite tråkiga. Men det är väl bara att härda ut, ett tag till iaf.

Haha vet ni vad som hände mig idag då. Stänger fiskavdelningen och ska spola och töma bort all is. När jag äntligen är klar med det upptäcker jag att der är en hel bassäng utanför disken, på golvet i gången i en viktig del av butiken. Haha skulle jag skratta elr gråta? Denna gången skrattade jag tack och lov. DET VAR STOPP I BRUNNEN. Tur jag hade en snäll arbetskamrat som fick hjälpa mig att lösa detta mysterium om var och hur vi skulle lösa detta. Men sedan fick jag stå och schasa vatten. Haha det är klart att det ska vara Sally till detta.
När jag berättade detta för Ann berättade hon en historia som fick mig att skratta lite till. :)


Really too late to call, so we wait for
Morning to wake you; it's all we got
To know me as hardly golden
Is to know me all wrong







Idag fyller jag 21 år och 6 månader. om 6 månader är det alltså åter April. Undrar vad vi gör då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0