I ån stod en ål, skål! I skogen stod en älg, svälj!

Flaskan fylld med piggelin shot står i kylen, den får stå där tills nästa helg. Bää -d. Lamm. Men jag hade nästan en nykter helg. Bara 2 glas vin entrade gapet igår. Och fan vad skönt det var att leva utan bakfylleångest denna söndagen. Nä, det var jävligt skönt.

Den klockrena kommentaren som Pernilla fällde igår "Noo Sally, it´s the womenweek"  så ska jag yttra mig med att womenweek start och godispåse går nästan hand i hand, men va fan vill jag inte äta godiset som jag köpt så dyrt på statoil för dårå?! Jävligt onödigt. Nu har jag hängt upp mig på reklamer men som den "Ät kakan och ha den kvar". Nää, det går inte. Imorgon tänkte jag ju att jag ska avvänja mig vid sockret som jag så snällt vant min kropp vid den senaste veckan, det betyder att jag måste kasta godiset ikväll? Precis som att jag inte är bra på att slösa pengar ändå. Haha!

Jag har dans och shopping sug. Satisfy me!


Jag antar att ni kan ana varför jag älskar denna bilden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0