Is it all just wasted time?

Ledig helg och bra helg! Jag gillar bra helger.
Som avslut på dessa 10 dagar bar det som sagt av till ladies night. Vilka är på att sitta längst framme vid scenen nästa år? Brolle ska SE mig! (hoppas han är med)
Var uppe med tuppen på lördagen och körde ett svettigt puls pass för niklas på friskis. Alltid lika bra. Tröttjej.nu var det som vaknade men nöjdtjej.se var det som lämnade friskis.
Blev massage hos lisa och var helt mörbultad efteråt. Hon är så jävla duktig. Det gör verkligen nytta. Har fortfarande "träningsvärk" i skulderbladen. " - Vad glor du på ska du också ha dig en omgång?!" (internt skämt) men är det någon som är i behov så är hon verkligen att rekommendera. :)
Blev slapp och mys och mat hos Ann för att sedan dra iväg på ett jädra galaj! Maccan fyllde år och hade bombaderat sin lägenhet med folk. och sprit. Under kvällen hann vi även med att besöka twisted torso och etagé.  Fin kväll som fan. Inga bilder från min kamera, kanske finns på Amandas, får såfall återkomma med dom.
Igår fikade jag med min gudmor Eva och sedan mös jag massa med fina Sojj!

More is more möbelstore! - Så jävla kass slogan jag hatar den lite. Hahaha!

Dagen idag har rullat på. Jobbat, hämtat ut mitt pass - finally, umgåtts med Sonja, tränat, umgåtts med mammi.
 
Förresten igår var dagen då jag avslutade min Roaccutan-kur. Weeiii! Hoppas på ett mycket väl godkänt resultat denna gången. 8 månader utan sol och med superlätta fyllor. Det ena väger upp det andra. Vi får väl se hur det går i helgen.... ;)

En dag med nya utmaningar väntar mig imorgon. Önska mig lycka till!

Puss





Kommentarer
Postat av: ann

såklart jag gör Sally.Kram Ann

2010-11-09 @ 06:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0