Ann

Ann var min första dagmamma. Antagligen skapade vi något band redan då och hon har fortsatt förbli min "extra mamma" som jag ofta kallar henne. Träffar ni henne så lär ni förstå att hon är en speciell människa som du lätt fastnar för. 
Det är så kul för på något sätt är vi väldigt lika. Vi gillar ungefär samma saker och tänker ofta på likadant vis. Idag finns 2 tillfällen som jag måste berätta om som vi skrattade så åt. Till att börja med vill jag säga att jag inte varit inne på datorn sedan kvart över 8 imorse eftersom jag jobbat och dansat.
Det första var det här med tandläkaren som jag skrev i det tidigare blogg inlägget. Då kommenterar Ann:

" Postat av: ann

Lägg en påminnelse på telefonen två veckor före före så kan du meddela jobb då om det infaller på ett arbetspass. Jag använder min kalender på telefonen hela tiden för att inte glömma olika saker. Ses vi i kväll till Robinson eller

2010-11-04 @ 08:27:18 "

Ja jag smsade henne i eftermiddags och frågade om det blev robinson ikväll, det är inget märkvärdigt med det men jag hade ju inte sett att hon skrivit till mig. + att ikväll när jag är där hemma och berättar för henne om att jag fått en ny tid till tandläkaren så säger hon det här med 2 veckor innan. Jag börjar fnissa för mig själv för det första jag gjorde när jag lagt på med tandläkaren var att lägga in en påminnelse på min telefon 2 veckor innan besöket. På dagen. Precis som hon sa. Hon blev lite paff när hon frågade om jag sett hennes kommentar till mig på bloggen och jag svarade " nej det har jag inte sett, vara bara inne lite snabbt tidigt imorse innan jobb."

Förhands info på nästa grej är att ann har haft 4 dagars semester denna veckan mån - tors men ska jobba imorgon fredag. Grejjen nu är att vi stod och pratade om att jag jobbar eftermiddag imorgon och tänkte antagligen umgås med mamma och lillebror lite innan på dagen eftersom dom är lediga imorgon. Då säger Ann: "Ja jag såg att hon hade skrivit på facebook att idag var sista jobbedagen för henne denna veckan." Så fyller jag i : "Hahaha ja så skrev du imorgon är min första."  Ann: "Hahaha jaa såg du det?! " 
Haha nej fortfarande såg jag inte det eftersom jag inte varit inne på datorn på hela dagen. 

"Annette Kristensson Sistajobbe dagen i denna veckan

Wisal Kristensson jag har 2 dagar kvar men oh vad glad jag är att jag är ledig helgen :)

Ann Möller ha ha ha min första är i morgon, ha ha ha"


Haha jaa... vad ska man säga :)

<3 - <3 - <3 - <3 - <3


Kommentarer
Postat av: ann

Ännu konstigare är att idag så fick jag svaret på varför vi är som vi är. Enligt en expert så kan man utveckla ett sjätte sinne med den man lever tillsammans med i många år men detta kan även gälla bästisar eller personer som står en väldigt nära och som man känt länge. Man kan redan veta vad den andre skulle ha svarat utan att denne ens hunnit öppna munnen. Ha ha ha, vi är som ett gammalt gift par Sally. Men vad gör det, huvudsaken är att vi trivs ;-))). Ha en trevlig arbetsdag. Xtra långa kramar Ann

2010-11-05 @ 06:52:21
Postat av: sally

intressant..lustigt att du fick höra detta just idag med. hihi såklart att vi trivs :) Tack detsamma Ann! Vi hörs i helgen. Kraamisar

2010-11-05 @ 10:07:30
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0