A bullet in your head is how I want it

Jag hatar folks sätt att se på musik. Folk går miste om så mycket genom att snöa in sig på en genre. Just nu ska jag plocka fram rocken, metalen och allt därtill. Många som lyssnar på denna musiken anser sig själv vara lite coolare, häftigare än andra. Egentligen är det dessa människor som oftast lider av deprissioner, mycket hat och ilska. MEN, musiken är fortfarande bra alltså...
En av mina vänner sjunger i ett hårdrocks band. Hon KAN musik och har väldigt bred syn på det. Idag i sin facebookstatus skrev hon Äger nu inte mindre än fyra julskivor! Peter Jöback, EMD, Måns Zelmerlöv och Sanna Nielsen/Shirley Clamp/Sonja Aldén. Ålderdomspoäng deluxe!!"   Följden av detta är massa kommenrarer från folk som pikar på henne att fan vad dålig musik, hur kan du lyssna på detta, det är inte tillräckligt bra/häfigt etc. Jag tappar hakan! Själv är jag VERKLIGEN allätare vad gäller musik, precis som jag nämnt tidigare. Bra musik är bra musik oavsett hur många gitarrer, growl, pianon, violiner etc där finns...
Min kommentar i hennes status löd;  " suuupermysiga skivor ju! Jag vill också ha..
Jag gillar att alla" hårdrockare"" ska vara så jävla häftiga och trycka ner all annan musik gång på gång. Jag gillar ert tankesätt. VERKLIGEN! Fy fan...."




On stage with GODASS!




Kommentarer
Postat av: Melvinsara

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-02-20 @ 13:35:07
URL: http://melvinsara.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0