Rhythm is gonna get you

Vilken lång dag jag åstadkommit. 14 timmar gick från det att jag låste min ytterdörr tills det att jag låste upp den igen.
Men dagen har gått bra. Så bra som den kunnat gå :) Hoppas att det är ömsesidigt på alla håll och kanter.

Däremotmåste jag säga att jag tappat dansglädjen lite. Jag vet inte var jag tappade den så jag vet inte var jag kan finna den igen. När jag dansar tycker jag att det är kul, men det är inte samma känsla som det varit innan. Jag hoppas att det snart ändras igen.

Nu ska jag försöka komma ner i varv... Hade varit gott med lite mat med... Får bli en tallrik müsli.

Hej sålänge




Finaste lillebroren <3

Kommentarer
Postat av: Syverbenedicte

Nice site, welcome to my

2011-11-22 @ 05:32:53
URL: http://syverbenedicte.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0