Jag vet vad ditt namn rimmar på!

" - Alltså när jag såg henne bakifrån så var hon skit snygg, men sen när hon vände sig om var hon en gammal 56-årig tant...
- Jaha... men vad gjorde du då?
- aae jag knullade henne bakifrån istället..."

Lång och hektisk dag igår med, men även denna dagen gick bra. Kvällen bjöd på lite party och en mycket kall natt.
Dags att göra sig redo för söndagsjobb. Känns som jag har taggtråd i halsen, mina Bafucin hjälpte inte så mycket.
Hade velat julmysa, baka lussebullar, pepparkakor, åka pulka med lillebror, plocka fram tomtar och kanske gå på julskyltning. Men, kanske nästa helg...


Jag börjar pensla
Jag flyter med känsla, åh

Ja, jag rimmar på från undergroundnivå
siktar mot toppen så långt jag kan nå
Åh jag, kommer in rullar hårt i stockholmsterräng
det är titeln jag vill åt, jag är
Mikrofonkåt



Kommentarer
Postat av: Annette

Gustav o jag var ute o åkte en timme sen frös vi o gick hem o laga mat o bada

2010-11-28 @ 18:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0