Hellow

Ikväll stängde jag och YVS butiken tillsammans för sista gången (schemalagt) ihop. Sooo saaad! Vi har helt klart det helt underbart ihop, vi är ett bra team.  I will really miss her. Vi har massa tokiga saker och kommentarer för oss. Ikväll till exempel pratade vi engelska sista timmen. Ja i den mån vi kunde då. How lovely!

Annars har jag mest varit sööndeer hela dagen. Snilleblixtar träffar en då och då och jag drar smilebanden en aning till. What a lovely cruise.

Just nu sitter jag egt mest och väntar på att bilderna ska laddas upp på fejjan. Check 'em out!
We´re on a boat motherfucker!

XOXO


Kommentarer
Postat av: annette

varför sista gången med Yvs?

2010-11-16 @ 19:00:04
Postat av: sally

för att vi får nya scheman och då är vi inte ihop mer

2010-11-16 @ 23:14:53
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0