Girls on the dancefloor

Jag har börjat vidga mina vyer lite och det går bra verkar det som :) Det är kul att få lära känna nya människor också.

Igår hade mormor och morfar födelsedags kalas. Det var trevligt att få träffa alla nära och kära. :)

Har även umgåtts med familjen lite i helgen. Mysigt när man tar sig den tiden. Sandra (plastsyster) var hos mamma denna helgen och det är alltid lika kul att se henne. Lillebror är dock verkligen inne i en trotsig period, men så är dem ju de små liven. Haha.

Har också hunnit hänga med MandyPandy både fredag och söndag. Flöt som fan. Nice! Men nu får vi fan skärpa oss. Många tillställningar att vara vackra på i december ;)

Tack för skivan Lena! :)

Imorgon börjar ny vecka - nya möjligheter. Vi hörs!


Här har ni de godaste chipsen EVER!! Har ni aldrig smakat dom så har ni gått miste om något. Men jag råder er heller inte att göra det för ni kommer bli helt besatta! Trust me :(



Gammal bild på Sandra, Gustav och mig:



Kommentarer
Postat av: Cindy

Jag kommer nog aldrig gilla chipsen även om jag provar dem, gillar ju inte ens chips!!! Trevligt med nya perspektiv vännen :) Skoj ju <3

2010-11-23 @ 08:22:33
Postat av: Frida

Jag älskar också dem chipsen :) finns inga bättre.

2010-11-25 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0