Dirty bit

Har varit seg hela dagen, trotts att jag inte gjort mycket mer än jobbat några timmar. Man får lov att vara det med...

Jag hatar när 2 saker jag vill göra lika mycket infaller på samma dag. Jag kan ju inte bestämma mig vilket jag ska göra... Har vägt för- och nackdelar med båda, men mitt stora problem är att jag hatar att göra folk besvikna. Får suga på den karamellen lite till...

Dagarna går fortare än fortast nu. Jag hänger verkligen inte med.




Jag kan inte hitta min älskade mössa. Någon som sett till den?


"Vi ska inte gå mot varandra utan med varandra"


Kommentarer
Postat av: annn

2010-11-11 @ 06:59:25
Postat av: ann

Ha ha ha. Sally. Mössan finns hos oss. Jag har sett den i flera dagar men trott att den tillhörde Cicci. När jag såg den i morse så trodde jag att hon glömt kvar den eftersom hon flyttade till sin pappa igår. Men nu vet jag vem den tillhör. Kram Ann

2010-11-11 @ 07:02:22
Postat av: sally

ooh underbart! då kommer jag förbi och hämtar den ikväll tror jag. Kraamisar

2010-11-11 @ 07:19:52
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0