Can´t stop this thing we started...

Körde ett svettigt pass på friskis denna förmiddag. Så jävla härligt! Synd bara att jag "råkade" nalla utav den FETA godisskålen som stod mitt framför ögonen på mig när jag kom till jobb och mitt blodsocker var som lägst. Svagt, mycket svagt.

Annars en härligt flummig dag. Tummen upp. :)

I somras ringde jag och bokade tid till tandläkaren eftersom jag tyckte att det var länge sedan jag blev kallad. Fick en tid den 4 november. Jovisst det har jag ju kommit ihåg sådär 4 månader senare. Nej! Fick ett påminnelse SMS idag om att jag då ska dit imorgon, men jag har ju jobbpass över just den tiden så jag kan inte gå. Får försöka ringa dit på morgonen och ställa in. Hoppas inte att dom blir arga på mig :(



Kommentarer
Postat av: Cindy

Sjukt att det ska behöva ta 4 månader innan du ens får en tid! Det är väl olika kanske beroende på vilken man går till. Jag går i Oxie och blir alltid kallad en gång om året! Var går du? Kramar <3

2010-11-04 @ 03:43:54
Postat av: sally

jag går på videdal. Ringde dit nu på morgonen, fick en ny tid 1 februari. Jag kan inte ens minnas när jag var hos tandläkaren sist. Man vill ju ha friska tänder som håller hela livet.

2010-11-04 @ 08:16:54
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: ann

Lägg en påminnelse på telefonen två veckor före före så kan du meddela jobb då om det infaller på ett arbetspass. Jag använder min kalender på telefonen hela tiden för att inte glömma olika saker. Ses vi i kväll till Robinson eller

2010-11-04 @ 08:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0