5 november

Har sovit lääänge (kanske för länge eftersom jag fortfarande är trött) tycker det är kallt och ruggigt ute och vill tända ljus och slappa under en filt till julmusiken som faktiskt redan strömmar ur högtalarna. Jupp, dessa julsånger kom på tal igår och nu kunde jag inte hålla mig. Dessutom är en trip till Lübecks julmarknad till första advent på tal så man börjar väl gå händelserna i förväg. Lite. Men jag önskar att julen varade mer än en månad, denna högtiden är ju helt fantastisk!

Har varit och hälsat på min mammi och lillebror. Lillebror hittade på stora bus på dagis igår - rymning är huvudrubriken.
Nu ska jag samla kraft för sista jobbtimmarna innan det bjuds på helg. Lovely. Hoppas jag hinner hämta ut mitt nya pass innan det är dags att infinna sig på jobb.

Ha det gött


Gustav som pepparkaksgubbe lucia -09



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0