you´re not gonna reach my telephone

I hela mitt liv har jag gått runt och sagt " sten, påse, sax" i den leken. Först i julas, faktiskt påväg till vår julfest med jobb, så körde vi just sten påse sax och alla påtalade att jag sa fel. Jag bara " näää, det är ju så man säger!" Ett annat minne tillkommer vid denna lek, och jag kommer ALLTID  att tänka på just denna sak när jag gör detta. Haha fattade verkligen inte det skämtet från början. Om ni vill, kan jag visa er det någongång. Men det är roligare om jag varit kille. ;) Iaf, idag när jag loggar in på facebook så är där en grupp där dom nämner denna lek men den heter "sten , sax, påse". Slutsatsen är väl att jag får ge mig. Men det sitter inprintat i huvudet så jag kommer nog alltid säga sten, påse, sax ändå, fast att jag har fel.

Har ni testat det nya? En burk krossad annanas, vaniljyoghurt och solroskärnor? Jävligt gott! Inne på andra skålen nu ;)

Min lillebror är så sjukt rolig, jag älskar verkligen honom så himla mycket. En gång när vi var ute och han cyklade och trillade så trodde både jag och mamma att han skulle börja lipa, istället tittar han på oss och säger " tur att jag inte fick ont..." hahaha så jävla söt.
Idag var vi ute så hade en hund kissat på en sten så sa han " ööe vad har hunden gjort där?" Så sa jag " han har kissat för han var väl kissnödig" Så säger gustav" Men varför ska han pissa där?!" hahaha jag bara "näää Gustav det heter inte pissa, det låter så fult när man säger så, man ska säga kissa." Han tyckte det var jätte roligt och fortsatte säga pissa.
När vi sen ska cykla upp från en liten backe så stannar han mitt i backen för han blev trött så säger jag " kom igen nu gustav kämpa, ta i med benen. " Till svar får jag " aaah shiiit!!!"


Här skrattar jag som fan åt honom, vi var på tosselilla och skulle ta en bild så kallar jag på honom och säger att han ska komma för vi ska ta foto och sätter mig på huk för att komma i jämnhöjd med lillgrabben , då kommer han och sätter sig också på huk.

Ska jag, elr ska jag inte jobba extra imorgon? THAT is tonights question....

In my head, I see you all over me.

Kommentarer
Postat av: ann

Ha ha ha, vilket trevligt inlägg

2010-05-25 @ 20:38:04
Postat av: Fgfevhsjrbbrjshvefgf

Perfect work!

2011-04-30 @ 22:43:51
URL: http://fgfevhsjrbbrjshvefgf.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0