It´s getting late but I don´t mind

Haft en ledig helg som jag fyllt med saker. Poff så är det söndagkväll.

I fredags dansade jag på MDA, sedan kom Annette och Johan hit och vi spelade yatzi tills Annette däckade på soffan och jag i sängen och Johan satt kvar själv med sin drink som den enda vännen.

Lördagsmorgonen spenderade jag och Janni på friskis och körde ett svettigt medel puls pass. Nice nice nice! 
Mormor, morfar och lillebror kom och hämtade mig efter träningen och vi åkte till eccpressohouse och fikade, därefter intog vi Malmö museeum. Hade en super mysig eftermiddag med dessa underbaringar - all min kärlek till er <3
Spontan lördagkväll började med vin (ett glas sedan gick vi sten hårt in på groggarna) hos Aadrian. Tjatter och dans och vi bar iväg till Cuba café! Det var ett fullt äventyr för oss alla och blev en himla bra kväll :)

Söndagen har varit väldigt lugn. Njutit av dagen och äntligen fått upp spegeln på sin plats. Bästaste mammi överraskade med en tunika och en tröja till mig :)  Annette och Johan fick äran att bjuda på middag. Jag har det bra, tack! 
Ikväll har jag suttit och kollat igenom " After work" bilder. Tihi. En del ligger på fejjan, en del är bäst att jag håller för mig själv.

Här kommer iaf lite bilder från helgen:

Morfar på museet

Gustav kollar in slagfältet

Bilden talar för sig själv :)

Jag och Gustav <3



Jag och världens bästa mormor <3

Bus i sjörövarskepp

Bus i bilen :)

världens bästa lillebror

we rocked the night

dance!

pose baby, pose


Allt för idag, Natti!

Kommentarer
Postat av: ANN

Så fin din hy har blivit Sally. Kram Ann

2010-05-10 @ 06:34:22
Postat av: sally

jaa, tack tack tack :)

2010-05-10 @ 10:43:10
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0