This love I feel for you goes on and on...

Klockan ringer...znoooze....Klockan ringer igen.. znooozze...Klockan ringer igen... znooze...Klockan ringer - AMEN VA FAN JAG FÅR VÄL GÅ UPP DÅ!
Typ så var morgonen. Tanken var även morgonpromenad men alltså... Nä. Behövs inga förklaringar, det är ändå ingen som bryr sig mer än mitt eget samvete. Jag är ändå trött. Och ska till friskis och träna efter jobb.

Denna morgonen kände jag sånt kaffesug, ovanligt för jag dricker nästan aldrig kaffe när jag är själv. Men på kaffebryggaren och frukosten blev kaffe och pågens subs. Mammi hade varit go och köpt hem en massa från någon mässa igår, då kan man ju inte tacka nej när hon skickar med en hem. Tack mammi!

Lite lustigt det där med pågen, just igår. Haha. Äh, fast den händelsen vill jag inte lägga ut på bloggen.

Igår var nog en lite lustig dag om man tänker efter. Inget speciellt hände väl egentligen, men ändå så mycket. Kan bli spännande.

Say, what's your name, what you drinking
I think I know what you're thinking

Igår var jag, mamma och gustav ute en runda, jag och mammi till fots, gustav på cykel. Haha han är så jävla sööt! Min lilla familia. Gusten somnade nog gott sen, haha mamma med ;)

På kvällen blev det dans - åååhåå vad jag älskar den nya reggeaton koreografin!

Spritt inlägg, nu måste jag göra mig klar för dagen.

Vi ses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0