me + you, I´ma tell you one time

Igårkväll fick jag besök av goaste Sojj. Började prata resor och när jag kommer ur duschen står apollos hemsida uppe med " din resa är nu bokad, bokningsnummer; XXXXXXXX"  Hon och jag till Magaluf 5 juni. Hur jävla nice som helst. Fast det är ju swedenrock under den veckan... Och med mina tabletter får jag ändå inte lov att sola. Åka på solsemester utan att sola? Don´t think so. Så magaluf får helt enkelt vänta. Kommer ju inte ha någon sommarsemester så får väl vänta ända tills september. Men den som väntar på något gott....

Idag har vi iaf burlövcentrat oss hela förmiddagen och halva eftermiddagen, och vet ni - jag kom nästintill hem tomhänt. Nää, där ljög jag lite. Köpte lite smått och gott, + en kavaj. Letade hela centrat efter en over size kavaj men icke. Hittade en inne på cubus, där fanns 1 kvar, i en strl för liten för mig. Men jag köpte den.. och ångrar mig. Den är faktiskt för liten. Får nog pallra mig bort till entré imorgon innan jobb och lämna tillbaks den...

Iaf har jag varit glad och sprallig och danssugen idag. Blev en promenad hem från jobb med sötaste Aadrian som telefonsällskap. Och för allas information så är comviq DYRA! Ja fan borde inte ha bytat operatör. 50 minuter kostade mig typ 110 :- !!!! sickness. Aja, har inte betalat räkningarna än så änsålänge ser jag rik ut när jag kollar kontot ;)




Everybody´s got a reason to live


Kommentarer
Postat av: ann

Då beror det på att den du ringer till inte har comciq. Och så är det väl med alla leverantörer, billiga till sitt eget nät och dyra till andra.

2010-05-27 @ 07:04:52
Postat av: sally

halebop var inte SÅ dyra när jag ringde till andra nät....

2010-05-27 @ 09:25:57
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0