allting har en anledning, så man ska väl inte ångra något..

Kloka ord.

Igår blev det en vild kväll. Borde göra en dokusåpa om oss på mitt jobb egt. Vilka intriger och vilka draman. Haha! och skandaler. Men vi tycker om varandra. Vi är ett bra gäng. Blev iaf parkhäng med cider och kubb till en början, käk och alkoholintag på flotten, ännu mer alkohol på sir tobys och aningen några drinkar på swing in också. Det är inte konstigt att vi får fylla i varandras minnesluckor. Eller att folk får fylla i mina iaf. Så ja, vi körde all in ;)
Jag hatar mina nya skor och jag borde aldrig mer använda dom. Vilka blåsor dom har gett mig! :(
Jag måste sluta radera sms på fyllan. Dom skulle hjälpt mig minnas så mycket mer.
Jag är 21 år, singel och lever livet. DET ÄR VÄL KLART ATT JAG INTE BETER MIG SOM EN MEDELÅLDERS KVINNA!! Det är väl värre att sen vara en medelålders kvinna och bete sig som en 20-åring.
Min kamera damp visst i vinglaset igår och är väl inte helt fungerande längre :( Men några bilder hann tas...
















For good or for worse. Now you know.



Passande dikt, skriven av min fina vän Emelie;

visa vad du känner,
berätta vad du vet
varför låta känslorna förbli en hemlighet?
låt ditt inre tränga sig förbi,
väggen av rädsla -låt kärleken bli fri
gränslös kärlek är det vackraste vi kan få,
men vi måste riva våra väggar, båda två.

Kommentarer
Postat av: emla

aw hjärtat, vad gullig du är! dessutom har du helt rätt angående leva livet -du ÄR BRAAAAAA!

2010-06-01 @ 15:45:02
URL: http://mmmlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0