Right next door to hell

Här sitter jag efter en helg omgiven av en massa bra människor hela tiden. Känns lite tomt. Men jag har haft en nice helg. Umgåtts med vänner och familj och tagit vara på min lediga tid. Inga krav, bara funnits till och njutit av tillvaron. Ätit och druckit massa gott också HELA helgen. haha. Det är så skönt att bara få umgås med människor man vill umgås med, som man kan vara sig själv med, helt kravlöst. Det finns ingen tid för krävande människor som man måste anstränga sig för hela tiden, som inte bara kan ta saker och ting för vad det är.

Idag stod bilvård på schemat och min lilla skoda skiner. Blev verkligen fin.
Kalas och världens godaste tårta slank lättsamt ner i magen.
Tog en härlig eftermiddagspromenad med Carro.
Kim och Carro landade här för middag som ett perfekt avslut på helgen.


"- She´s just so unstoppable..
 - Who is she?
 - Maybe me :)
 - Can be :) "

6 personer går in i hissen där det står " Max 6 personer eller 600 kg", ändå börjar hissen pipa. Haha hooooly shit man!!

Jag känner inte att jag vill dela med mig av så mycket mer idag...

Hade jag vetat hur man la upp egna filmklipp hade ni fått se ett roligt, men tyvärr går ni miste om det denna gången.
( Maria lärde mig hur man la upp filmklipp från youtube men nu är det ett eget filmklipp som ligger på datorn)

See yah, don´t wanna be yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0