Toy soldier

Har varit en bra dag. Jag förstörde den dock genom att trycka i mig en vitlöksbaguette ikväll när jag kom hem efter friskis. Dumt som fan. Men gott. Men det dumma väger tyngre eftersom jag ändå inte njöt av den för att jag visste att den inte var bra för mig. Oh, när ska jag lära mig?

Har umgåtts med världens bästa mormor idag <3
Avverkat min tvätt, lagat mormors underbart goda grönsaks-soppa (som är ännu godare när hon gör den) och hängt på friskis :)

Med en drink i min højre hånd - din booty i min venstre
Jeg er fanget i dit spil jeg er bundet op i lænker
Så lad den dreje lad den spinde
Du gør hvad du gør bedst
Så kan du finde mig bag dig mens jeg gør hvad jeg gør bedst


Logen inför Lady Marmalade på Palladium jan -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0