There´s no halo round my head

Vilken strålande dag vi har! Och denna damen är ledig idag :) weeii! Ser dock ut att bli den enda lediga dagen denna veckan så jag ska ta tillvara på den :)
Jag har drömt massa kontigt inatt. Vaknat flera gånger och undrat vart allt kommer ifrån. Well well.
Dagen har börjat bra. Har varit och handlat på coop, fikat med mormor och morfar och därefter tog jag och mormor en liten promenad i området. Soool! Härligt.
Klockan är bara halv 2 och jag vet inte riktigt vilket som ska vara mitt nästa projekt att ta tag i. Där finns ju alltid något ;)
Blir friskis i någon form senare iaf :)

Jag önskar er alla en fortsatt bra dag.


Ett år gammal bild

Kommentarer
Postat av: ann

It´s not Sally.

2010-03-17 @ 06:38:16
Postat av: Sally

är jag inte lik mig elr vad menar du? :P

2010-03-17 @ 09:49:30
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: ann

Du ser för snäll ut ;-)

2010-03-18 @ 16:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0