She's just so unstoppable

In the raw tonite, With your face down to the floor
You're my nakedness sensation from your waist but i want more

Nu är jag jäätte tröttis. Men jag mår bra. Har varit jobbehelg och jag älskar söndagkvällen när den helgen är över. Härlig känsla. Man har liksom gjort något bra. Alla andra har söndagsångest över att det är jobb imorgon igen. Men själv njuter jag lite extra eftersom jag dessutom tagit mig ledigt imorgonkväll pga av en viss händelse. Mer om det om det blir aktuellt.

Jag måste säga att jag storgillar Olas bidrag till melodifestivalen - unstoppable. :)

Idag spelade vi in koreografin till bandet, verkligen inte med de bästa förutsättningarna men vi gjorde vad vi kunde iaf. Vi hade nog ganska kul under tiden :) Men tidspressat som fan och oplanerat. Nåja, vi får vänta och se hur resultatet blir :)

Jag köpte fel yoghurt till min fruktsallad speciale. Naturell istället för vanilj. Men med mindre socker så jag får väl se det positivt. ;) haha det var ödet!

Det finns oftast så mycket man vill ändra eller förbättra, så man glömmer bort nuet. Men just nu tar jag bara saker och ting som det kommer och försöker uppskatta det. Man kan inte hålla på att anpassa sig till andra hela tiden. 
 



XO XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0