She's a dancer, a romancer

JAG ÄLSKAR DET, JAG ÄLSKAR DET, JAG ÄLSKAR DET!!!!!!!!!!!!

JAG ÄLSKAR ATT DANSA.

Var väl på sådära humör när jag stack hemifrån, 5 minuter i dansstudion och det finns inget annat längre. Det är så himla underbart. Nää, det är fucking jävla underbart. Haha!

Jag önskar så himla mycket att jag kunde göra det alltid. Iaf mer. Oftare! Mycket mer ofta. Haha whatever.



Jag saknar mitt halsband


Imorse cyklade jag på rekordtid till jobb. Fan vad jag spann. Nice var det. Aningen svitt när man var framme men härligt med pulshöjning sådär på morgonen. Då vaknar man på riktigt ju. Och jag klarade mig utan att trilla denna gången :) Mamma bara " ah vet du så många som kom in idag med brutna armar och ben som hade trillat i halkan",  jag bara "vilken halka?",  haha.

Nej nu borde jag sova. Sitter här och lyssnar på musik och känner mig för tillfället nöjd. Men det lär jag inte göra när klockan ringer imorgon bitti. I know me. Så.. vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0