She don´t touch me, I don´t touch her...

Enda lediga dagen denna veckan. Vaknar till solsken och fågelkvitter. Iofs var det nog grannens fågel som kvittrade, men ändå :)
Precis har min stora lyxfrukost landat i magen; en skål med flingor och mjölk och två skålar med fruktsallad á Sally Special. Jag lovar den är grymt god :) Carro gick hem och gjorde likadan när hon smakat den här hemma :)
Knät mår bättre och bättre.. Det hade feber tisdag och onsdag. Var inte alls bra då. Men jag frågade min träningsexpert och han sa att det var bra att röra sig så det gjorde jag. Det är när man varit still en längre stund som det gör ont. Är man uppvärmd är det ganska lugnt.


Ha en bra dag mina läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0