Long time no see

eller nått... Kanske inte.

Ikväll har jag iaf varit redig som man säger på skånska. Jag har dammsugat och tvättat golvet och gjort egen müsli á Moas recept. Mmm! Innan dess så fick jag tränat ett medeljympa pass på friskis och innan dess fikat med Hanni och innan dess sovit ut. Allt är bara bra så att säga.
Visningarna på symässan gick bra även dom, tror alla är nöjda och glada. Första dagen fick designern av halsbandet jag bar i en av outfitsen sålt det så fort jag lämnat catwalken. Tihi.

I lördags var jag och Amanda på ett boxpass som jag nämde. Jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket, så hjärtligt på något pass under tiden jag tränat någonsin förr. Roine var verkligen hård mot henne och hennes kommentarer fick mig bara att utbrista i skratt. Speciellt när han frågar "har alla förstått" och vi bara jaa... ändå slutar det med att vi ska stå i plankan i typ 4 min och alla andra i typ 2. Jag bara: - Amanda, vi måste ha gjort något fel, vi kan omöjligtvis vara först. Mycket riktigt hade vi missat halva övningen, men roine lät oss lida. Fast vi pallade ju dock inte stå där i hela 4 minuter som ni säkert förstår. Men gud vad roligt träningspass vi hade.

Lördag kvällen bjöd först på goding middag med mammi, sedan lite vin pimplande och en vända i city.



Lite fest



Säll


Söndag i hissen påväg till hemmakväll för att ladda upp med film


Carro och Amanda påväg till hemmakväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0