I want it that way

Jag saknar min lillebror...

Jag vaknade nog lite på fel sida idag. Har dock sovit som en stock tills dess att klockan ringde. Helt väck. Tittar ut och ser regnet, vill inte cykla..
Påskledigt? Nähä du.. Skärtorsdag, långfredag, påskafton, påskdagen och annan dag påsk.
Dessutom kollade jag i kalendern igår, påsken, valborgshelgen, kristi himmelsfärd, midsommar, jul - alla infaller dom en ojämn helg = min jobbehelg. Mjae, av ren vana är det okej att jobba helg och tack vare OB:n känns det mer okej, men att ha alla högtider detta året? njää.. Blir nog till att slänga in lite semesterdagar alltså...

Känner mig ganska seg i kroppen idag, blev igår först ett aerobicpass för skoj skull, därefter ett stationsjympa pass för nyttan skull.. Idag är det planerat spinning... Men jag känner mig som sagt helt opepp...

Idag hade jag velat gå runt osminkad i mjukisbyxor och fika och titta på film, HELA dagen.

Men jag ska vara glad att jag är frisk, kry och stark.

Kommentarer
Postat av: ann

Positivt tänkande är aldrig fel ;-)

2010-03-31 @ 18:29:14
Postat av: Elika

som sagt...pengar e inte allt!!! Ta även vara på livet och vad det har att erbjuda.

2010-04-02 @ 19:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0