I love the way u freaky like that

Ofta jag får lämna kvar min cykel på vårdcentralen för att man inte kan sätta i nyckeln längre. Ofta jag får ta bussen till jobb idag. Ofta jag bara vill lägga mig ner och gråta för att allt inte bara flyter på felfritt. Ofta någon har ett felfritt liv egt. Ofta jag börja säga ofta som en fjortis säger ofta. Ofta. Vad fan är ofta för jävla ord egentligen.
Jag är ändå irriterad för att mitt lås är sönder så att jag inte kan sätta i nyckeln. Jävla skit lås. Har klyddat en längre tid nu so I had it comin'.. Men ändåå...

Hittade en bild från inspelningen:



GLÖM EJ ATT JAG SÖKER SPONSORER - LÄS FÖREGÅENDE INLÄGG.

Och jag är fortfarande om inte ännu mer trött på min förkylning.

Blir jobb 11 - 18.30. Tror jag hoppar friskis och ska testa att vila mig frisk. Imorgon blir det ju ändå ferre och det är nice.

Adios

Well it's early in the morning
And my heart is feeling lonely
Just thinkin bout you baby
Got me twisted in the head

Jag vill dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0