Get outta my head

Här sitter jag med ont, blått och svullet knä. Ajsingbajsing. Cyklade i i fullfart ner för en liten backe och svängde höger. Hade helt missat att där kunde finnas isfläckar här och var. Tyckte ju det hade töat. Jag menar inte att vara gnällig men jag har faktiskt ont.

Men jag hann inte känna efter just då, var påväg till friskis för en tur på löpbandet innan jobb. Det gick visst bra. Körde till o med 5 minuter extra, tack vare Jimmy som pushade på bandet bredvid. Kände inte riktigt smärtan förren jag suttit still på jobbet en stund. Men, även det överlever man ju. Hoppas jag kan gå på cirkelgym/indoorwalking imorgon fm som jag bokat en plats till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0