We´re so beautiful together

Vilket strålande väder. Ledsen solen men du kommer en vecka försent. Jag hade varit aningen gladare om det hade varit en vecka innan.
Igårkväll bröt mitt halsont ut. Antar att alkoholen försvunnit ur kroppen på riktigt då. Känns inte som något långvarit och det är väl sånt man får räkna med efter festival.
Började morgonen med en promenad, skönt att röra på sig. Därefter frukost och sedan unnade jag mig en stunds vila i soffan. Lyssnade på kiss. Önskar tillbaks mig en vecka. Eller att allt skulle börja på nytt imorgon. Shit tiden går så fort.
Nä, nu är man back in buisness, ett helt år tills nästa gång. Hoppas solen vill vara min vän då. Men jag ska säga er, trots regnet så hade jag en bra festival!
Nu väntar berget mig disk, därefter jobb i eftermiddag.

We´re so beautiful together, but only one of us is in love.


såg Kiss i söndags


såg Kiss i söndags






<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0