We no speak americano

Vilken midsommarafton! Helt underbart. OCH VI BADADE I HAVET! Det var inte ens kallt. Kan inte minnas när man sist badade i havet på en midsommar. Big oh yeah för midsommaraftonen på öland med fest som fan! :) 

Blev även en tur inne i Kalmar på lördagen. Vilken fin stad det är :) Blev restaurangbesök och sedan öl på vallen vid slottet, tills jag somnade gott på filten och beslöt mig för att gå hem. Blev nog aningen hårt dagen innan.

Igår fyllde min mammi år och hon hade kalas. Grattis till dig mammi! 
Kvällen förgyllde jag, Annette och Johan med ett fondue besök på perskrog. 

Så, nu är det slut på lyxen, iaf till nästa helg :)  

Idag har tvätten stått på schemat. Även lagt över bilderna som hanns ta med den nya, skit dåliga kameran som jag ska lämna tillbaks imorgon. Ikväll blir det work work.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0