The ugly truth

Igår tänkte jag skriva ett inlägg om att det var 1 juni i almanackan men 1 april - ett skämt, när man tittade ut. Hann dock inte riktigt bänka mig framför datorn igår och idag vågar man inte klaga. Solen verkar skina och det ryktas om att termometern ska nå upp till 20an idag. Fint.

Dock måste jag insistera om att jag känner mig så sjukt trött hela tiden. What is this? Jag har inte tränat sedan i lördags så det kan inte vara träningen som mattat ut min kropp.

Nåja, idag SKA jag iaf bort till friskis en runda. Har blivit så dåligt med pass under juni. Verkligen en besvikelse. Så hejdå kondition och hej muskler. Ni lär väl hitta mig i gymmet under denna träningstiden. I gymmet kan man inte variera sig mycket mer konditionsmässigt än cross, cykel och löpband, känner mig redan omotiverad. Och det är inte samma som att köra hårt på ett pass. Finns det någon som har lust att motivera mig så är ni hjärtligt välkomna.

Bara så ni vet det har jag insett en sak, dom är alla av samma skrot och korn. Sluta inbilla er något annat. De man verkligen inte trodde det visar sig ändå i slutändan vara precis lika dana.

Nog om skitsnack från min sida.. Jag ska leta upp frukost.



Kommentarer
Postat av: emla

springa ute är ju meeeegaskönt :D

2010-06-02 @ 13:45:09
URL: http://mmmlie.blogg.se/
Postat av: sally

då får du ta med mig ut!!!!! :D

2010-06-02 @ 20:47:13
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: ann

Vem är det som är av samma skrot och korn

2010-06-03 @ 18:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0