Alors on dance

Nej, jag har inte glömt er. I lördagskväll satt jag och skrev ett långt inlägg, jag skulle byta flik och gå in och kolla något annat - saken är bara att jag bytade inte flik utan gick in via inlägget. Daaamn. Tryckte bakåt men all text var borta. Sådant gör att det vrider sig i hela min kropp, jag blir så frustrerad på mig själv. och jag tänkte INTE sitta och skriva om allting, nixipixie.
Idag när jag skulle gå in och göra en ny uppdatering låg inlägget där så fint och vänta under utkastfliken. jahaapp.. :) Ha överseende med tid och datum på inlägget nedan ;)

I torsdags var vi på debaser som jag fått bekräftat än en gång att jag faktiskt inte alls gillar. Dom har mysig uteservering och gör sjukt goda drinkar. Men folket och musiken. Nej, jag går nog hellre någonannanstans faktiskt. Men rund om fötterna och glad var jag iaf. :)

Hela lördagen och hela söndagen har spenderats på voltigetävlingarna. I love it. Det är så fantastiskt och verkligen en upplevelse. Jag har alltid ångrat att jag inte började på voltige när jag var yngre. Alltid! Dessa tjejer är fantastiska. Och det bästa av allt är att vårt hemmalag tog guldet i både SM och NM. Stort grattis till er tjejer!

Idag har familjen varit i ystad djurpark, tittat på djuren, badat och lekt :) Vi hade väldigt trevligt. Har även varit borta och gratulerat Ann som fyllde år :) Grattis, Grattis Ann!

Här ser ni final küren från Örestads voltige, <3



Save tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0