Now I´m that bitch

Svenska Mästerskapet och Nordiska Mästerskapet i Voltige på Örestad denna helgen. Otroligt många duktiga voltigörer deltar och efter dagens tävling ligger våra ÖRS tjejer i ledning. MEN, det är bara 0,1 poäng som skiljer sig från Laholm så imorgon blir det spännande. Välkomna dit och titta vet ja. Tävlingarna pågår hela dagen och det kostar ingeting att komma och titta. Jag kan garantera er att det är en häftig upplevelse :) SVT kommer vara där och sända någon gång på eftermiddagen. Så är ni för lata för att ta er dit kan ni ju slå igång tvn iaf :)

Det är iaf där jag spenderat hela min dag, från 7 imorse till ca 19 ikväll. Jag sitter med Jill och Janni och hjälper till med musiken och hjälper Janni med information hon ska framföra som speaker. Nice!

Igår röjde vi på sommarrocken. Joddla med Siv och Europe. Joddla är helt klart så jävla bäst. År efter år men ändå med samma jävla tryck! Aah man kan inget annat än gilla. Europe blev jag ganska besviken på dock. Sett dom 2 ggr innan och första gången (2006) var nog den bästa. Det var iaf trevlig stämning och vi hade förkrök hos min arbetskamrat Monja :)
(Ni kan ju räkna ut hur pigg jag var när klockan ringde efter endast 4 h sömn. Men jag får skylla mig själv ;) )

Grattis till mina 2 älsklingar - Cindy och Annette som båda två har födelsedag idag! Ni är så jävla bra! <3 

Härmed avslutar jag inlägget för att stupa i säng - blir en lång men ack så rolig dag imorgon också :) Man längtar tillbaks till tiden då man själv var involverad.


Anna och jag innan rocken igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0